søndag 7. april 2013

Bestemorteppe og litt nyinnkjøpte ting! ;)


Lenge siden sist jeg blogget nå, og alt pga. hekling! ;)
Er ofte inne å besøker dere og legger igjen spor! :)

Og dere er så søte med alle de flotte kommentarene dere legger igjen! :) 
Setter utrolig stor pris på det! :) Tusen takk! :))

Her går det i hekling dagen lang, og akkurat nå går det i bestemorteppe! :)) Fargene jeg har valgt er grått, rosa og blått! :)
Har ikke kommet så veldig langt fordi jeg har prøvd forskjellige farger, før jeg landet på de jeg har valgt nå! :)
Langt igjen enda, men guri så kjekt det er! :))

Kvaliteten på bildene er noe dårlig, men slik ble det i dag! ;)



Rotet blir nedprioritert, så nå må jeg se og få gjort noe i dag! ;)


Var på kremmerhuset i går og fant selvfølgelig noe som måtte bli med meg hjem! :)


To lysestaker og ei kritt tavle! :))




 Elsker ildtopp! ;)



Klem Evy

18 kommentarer:

  1. skulle ønske å kunne hekle noe så flott....nydelig farger!

    kremmerhuset har alltid noe fint og fristende :-)

    klem tone

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! :) Er ikke så vanskelig! :) Lært veldig mye på You tube faktisk, he he! ;)
      Der viser de videoer trinn for trinn! :)
      Dette blir mer et teppe til pynt enn for å holde varmen, men har begynt på et varmere teppe også! ;)

      Klem Evy

      Slett
    2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett
  2. Bestemorsruter er jo så fint! Kjempe fine farger du har brukt:) Masse fint på Kremmerhuset, kjekt med noe nytt da!
    Ønsker deg en superfin helg
    Klem Camilla

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! ;)

      Kremmerhuset er en av favorittbutikkane ;)

      Fin søndag til deg :)

      Klem Evy

      Slett
  3. Flink, du - og det er SÅ koselig med bestemorruter!

    Det får bli mitt neste prosjekt. Nå strikker jeg lappeteppe.

    Ha en fin lørdagskveld videre ^^,

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, ja det er veldig koselig ;)

      Hørtes spennende ut, jeg er ikke så god på strikking, kan bare luer og sokker, men har ikke lært meg hælen på sokkene enda, så da blir det bare en halv sokk, hi hi ;)

      Fin søndag ønskes deg :)

      Klem Evy

      Slett
  4. Så kjempeflinke du er,eg er ikkje flink så er så kjekkt å sjå dere som får det til;)
    Så fine lysestaker og den tavla var veldig fin,liker krittavler;)skulle virkelig ønskt at vi hadde Kremmerhuset her!

    Fine søndag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk snille deg :)

      Takk, alltid kjekt med nye ting selv om eg sikkert ikkje trengte de ;)

      Dumt at dåkke ikkje har Kremmerhuset da, men ekstra kjekt då hvis du kommer til ein plass kor butikken finnes! :))

      Fine søndag til deg også! :))


      Klem Evy

      Slett
  5. Hei Evy
    Så koselig et teppe du lager:). Minner meg om koselige håndarbeidskvelder med mor og søstre.
    Ønsker deg en fortsatt fin uke.
    Farmor

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! :)) Kjekt med gode minner! :))

      Tusen takk og en fortsatt fin uke til deg også! :))

      Klem Evy

      Slett
  6. Så nydelig blogg du har - og så kreativ og flink du er :)
    Ønsker deg en flott helg - med mange gode stunder. klem din vei <3

    SvarSlett
  7. Tusen takk for nydelige ord! :) <3 I lige måde må jeg si da, veldig nydelig blogg du også, og du skriver så fine tekster! :))

    Flott helg ønskes deg også og alt det gode den måtte bringe! :))

    Klem Evy

    SvarSlett
  8. Hei Evy!
    Tusen takk for hyggelige ord hos meg :)
    Heldig du er som kan hekle!
    Bestemortepper er jo så flotte!
    Håper du får en flott helg ;)
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  9. Heisann og tusen takk for koselig kommentar inne på bloggen min :) Har selv et slikt helket teppe men desverre er det ikke meg som har heklet det ;) Har ikke evnene.. Beundringsverdig at dere klarer det !
    Ha en riktig flott Mandag !
    Klem :)

    SvarSlett
  10. Så flink du er som kan hekle.Kan ikke hekle noenting, jeg :(

    Må bare takke deg for fine spor, som du har lagt igjen hos meg. Jeg har dessverre ikke hatt tid til å besøke deg, den tida vet du - strekker ikke til.

    Alltid kos å komme innom deg og lese om dine sprell.

    Happy søndag!
    -Maiaklem

    SvarSlett
  11. Hekling er så fint :-)
    Flotte farger du har valgt ut.
    Ha en flott søndag :-)
    Klem

    SvarSlett
  12. Så fint teppe du hekler - og så fine farger. Ønsker deg en fin ny uke.

    SvarSlett