torsdag 2. mai 2013

LITT AV ET KUPP! :)

Synes denne stolen er så fin! :)
Jeg var så heldig å fant den på Jysk til en veldig billig penge, 
og da måtte jeg bare ha to! :))


 

De har faktisk prikk lik på Living og den var 4 ganger så dyr! Da har jeg virkelig gjort et kupp! ;) Og det liker  vi jo, ikke sant!? ;)
Har jo sett på den en stund på Jysk men tenkte at den på Living sikkert var litt finere, men jeg kunne faktisk ikke se noen forskjell! :) Wiiii ;)

Jeg har brukt mine stoler akkurat der jeg trengte dem, en ved sminkebordet og en ved skatollet, passet perfekt! :) 
Og med noen lammeskinn på blir det også fint, men jeg har ingen ledige lammeskinn akkurat nå, he he! :)

Håper det varme været kan komme snart nå, slik at vi får litt mer inspirasjon til å begynne på hagearbeidet! :) 

Peonene i hagen har faktisk begynt å komme opp litt, og det ska bli herlig når de kommer i full blomst! ;)


Ønsker dere alle ei riktig så flott helg! :))


Mai klem fra Evy


10 kommentarer:

  1. jeg har også sett på disse stolene...dem er griselekre!

    kommer alltid noen biligere alternativ...det liker jeg :-)

    klem tone

    SvarSlett
  2. Så gøy når man finner den til en billig penge :)

    Takk for alle dine fine ord inne hos meg, de gjør meg glad!
    Happy fredag og helg til deg!

    Jeg og mannen skal gjøre noe så barnslig som å bunkre oss inne og skru av alle telefoner – for denne helgen skal vi bare være oss <3

    klemklem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja sant det! :)
      Så herlig å høre, dine ord har samme virking på meg også! :))
      Hørtes jo helt herlig ut, sikkert noe vi burde har prøvd også, men litt vanskelig med to unger i hus! ;)

      Happy fredag og helg til deg også! :)

      Mai klem fra meg

      Slett
  3. Så fin stol! Altid gøy med litt kupp i hverdagen :)

    SvarSlett
  4. Å, det er så gøy med sånne kupp! Knallfin var den - og jeg er sikker på det ikke er noen forskjell heller - man betaler ofte litt mer for varemerket Living.... :) Håper du har det bra - jeg ville bare innom med en klem og ønske deg en fin uke! klem klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! :) Ja, nesten for godt til å være sant! :)
      Jeg har det bra, utenom litt forkjølelse, men det er ikke så farlig! ;)

      Tusen takk for klemmen, da sender jeg en tilbake! :)

      Fin uke til deg også! :))

      Klem Klem ;)

      Slett
  5. Knallfin!
    Den skal jeg jammen sjekke ut i butikken!

    Klem fra
    Mrs. Monday

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, så kjekt, håper du får tak i! :) Akkurat nå var den på tilbud også! :)

      Ha ei flott uke! :)

      Klem fra Evy

      Slett
  6. Ååå den stolen er fin,har sett den på jysk og,heldige du som fant den billig,hihi nå fekk eg lyst på og for den var så fine og passer jo inn overalt:)
    Jammen så blir ein litt sliten av å være i konfirmasjon heile dagen så alltid godt å få andre klær på og sette seg i sofaen:)

    Fine lørdagskveld til deg❤
    Klem fra Lillian

    SvarSlett