søndag 30. juni 2013

Nye bruktfunn! :)

God søndags kveld! :)

Ja, da var helga snart over, og den fyker like fort forbi som alltid! :(

Sikkert fordi jeg alltid har så mange planer! ;)

Tenkte jeg måtte innom å vise de flotte bruktfunnene mine, he he! :))




Denne hyllen fant jeg på Fretex på lørdag ( hører med et speil også), og kunne ikke la være å ta den med hjem! :))
Koffertene er også fra Fretex og ble kjøpt for noen måneder siden! Stolen er fra ABR-senteret, og tror den ble kjøpt rett før jul i fjor!

Er forresten veldig glad i GreenGate! :) De har jo så mye flott å velge mellom! :)
Har en ildfast form også i grått, og den er så lekker, og plass til en stor lasagne er det også! ;)



Vispen fikk jeg av mamma som hun hadde fra noen andre. 
Korkunderlaget er ikke noe bruktfunn, men kjøpt på Pikene på bryggen for lenge siden. Den blir brukt daglig! :)








Ønsker dere ei flott kommende uke! :)


Klem Evy


5 kommentarer:

  1. Så flotte ting:-) hjulvispen*smelt*♥
    Ha ein flott kveld★★

    SvarSlett
  2. Takk for det! :) Kjekt med gamle ting! :))

    Ha ein flott dag! :)

    SvarSlett
  3. Så mye fint! Kos deg i sommer!

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  4. Tusen takk for det! :)
    God sommer til deg og dine! :)

    Klem Evy <3

    SvarSlett
  5. Hei søta,
    stikker bare innom her for å takke deg for fine ord inne hos meg.
    jeg har helt detti av lasset på kommentering, det hopet seg opp så mye her rett før sommeren. Så jeg tok like godt sommerferie jeg *ler*

    Men nå er jeg tilbake og håper på å komme tilbake i bloggmodus for fullt.

    Hjulvispen var bare ELSK!

    Håper resten av sommeren har vært fin og at dere er fulladet for høsten.

    Ønsker deg en nydelig søndagskveld.
    klemklem
    -Maia

    SvarSlett